Gaaaamlebyy !

Nu taggar jag inför Gamleby, fyf*n vad kul det ska bli !
Dock var det väldigt få starter vilket innebär få placerade, tur att jag bara satsar på att nolla ! :D

Jag ska rida 4 klasser + träningshoppningen på torsdagen.

Torsdag: Åker Sunne-Gamleby, hoppar träningshoppning bana på 70cm.
Fredag: LB bed A:0/A:0, LA bed A:0 (Regional)
Lördag: LB bed A:0/A:0 (Regional)
Söndag: LA bed A:0/A:0 (Nationell)

Jag är så taggad, hoppas verkligen att jag nollar båda LA, det skulle vara hur skönt som helst ! :D

Så om jag hinner bli frisk tills imorgon åker jag tåg till Sunne igen.. annars så åker jag och mamma upp onsdag morgon, så jag hinner rida honom på onsdagen.. Vi får se ! :)

Någon mer som ska till Gamleby? :)

Bild på Ariz i Gamleby 2008 :



Placering debut LA (Nationellt)




Kommentarer
Postat av: Therese

jag ska till Gamleby :D

2011-08-21 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0