Dagens priser!!


I dag har jag varit ute och fikat med min kompis Camilla Lindelöf, som många av er redan känner.


För er som INTE känner henne, är hon ryttare, dommare och C-tränare i hoppning, och inte som man skulle kunna tro, fotomodell.

(fast hon borde kanske bli
??)

Fast, nu var det ju inte det jag skulle tala om, utan att vi var och fikade i "Sturegallerian."


Camilla bjöd, och väluppfostrad som man är beställde jag kaffe och en skink och ostmacka.
Själv beställde Camilla också kaffe och en macka, men av lite tjusigare modell. Men i sista minute Kände hon att hon var tvungen att ha en kaka också, så hon beställde en "choklad-biskvi."

Det som serverades, kunde ha fätt plats på en 5-krona, till det fashionabla priset av

28:-

Hörde ni vad jag sa? TJUGOÅTTA KRONOR!!! Kolla in storleken!!!

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilken söt blogg du har:D

2011-08-24 @ 07:19:44
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja alltså jag är ju nu inte C domare om rätt ska va rätt, men vi kan säga Å domare för jag är väl inte helt i botten tror jag!

2011-08-27 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0