Ändrade mål

Det är så kul hur allting ändras..
I början av året var mitt mål med Taggen att jag skulle komma runt LC banor innan årets slut och att jag skulle hinna starta LB innan jag skulle sälja honom..
Men nu har jag ändrat mig.. Dock ska jag inte bli för girig.. MEN jag hoppas och kommer göra allt jag kan för att nå mina nya mål.
Mina mål för i år är att hinna kvala och starta minst en MSVB.
Målen för nästa år är att: Rida elitallsvenskan, komma till Lag SM, och hinna kvala till inomhus SM och starta inomhus sm.

De är höga.. men det går. med mycket vilja och engagemang..






det är väl inte omöjligt????

Kuuul med en ny medarbetare tycker jag.. (a) Jag ska försöka förbättra mig lite. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0