4am

klockan är 4 på morgonen och då kanske man kan undra vad jag har suttit o gjort halva natten. dels har jag tittat på ungefär 10 avsnitt av paradise hotel danmark, sen så har jag tryckt i mig lite rabarberpaj o slutligen....det ni alla (jakob) har väntat på...
DUN DUN DUNNNNN
filmerna från förra helgens tävlingar :)
SPLASH TRK, lördagen:
TT KUNGSÖR (råkade som sagt radera LCn när jag raderade bilder från kameran) men det var inget speciellt med den rundan, den va helt ok :)

läs om mina rundor HÄR

Kommentarer
Postat av: ida

tycker allt att splashen är lite slarvig, okej första klassen där blev det lite knas med avstånden kanske men i andra! jag kan ta ett snack med honom imorgon om du vill, jag kan ju vara ganska skrämmande ;)



lottan såg super ut! <3

2011-08-13 @ 11:32:52
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0