Nytt tag på bloggen!

Känner att mitt bloggande inte är så kreativt just nu!

Har lite ideer om hur jag ska göra den lite mer spännande och kämpar febrilt med att få in en speciell medbloggare som kan ha lite intressanta saker att tillägga till sidan. Har även ett andra projekt som har med "bloggaren" att göra. Det återkommer jag också till när det är klart.

Åhhh, vem kan det tänkas vara???



Kan ni inte gissa så blir det lite spännande för mig också!!
Vem vet, ni kanske kan vinna en pingisboll eller något om ni har tur.

Det hela är bara på planeringsstadiet än så länge och går lite segt. Övertalnings processen är dock i full gång. Det enda jag kan säga i dagsläget är att det kommer blir bra om jag får som jag vill. Det brukar jag för det mesta få!

Ska även se om jag, vid tillfälle, kan få lite hjälp med designen på min sida.
Som den ser ut i dagsläget får man ju både ont i huvudet och i ögonen när man tittar på skiten!!

Vi får se om jag lyckas helt enkelt.
Fortsättning följer!!!

Kommentarer
Postat av: ida

JAAAG VEEEEEET!!!!!!!!!!!! det är carro ;))

2011-04-29 @ 22:22:17
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0