Nu är jag tillbaka efter dålig upplevelse på bloggen!

Nu är jag tillbaka efter att inte ha bloggat på aslänge.

Hade en lite dålig upplevelse efter mitt sista inlägg på bloggen.
En av föräldrarna på mitt nya jobb hade hittat hit och var inne och rottlade runt för att läste vad jag hade skrivit. Det var i samma veva som jag höll på att börga mitt nya jobb på ridskolan i Täby. Hon ringde genast till min chef och talade om en massa saker som jag inte ens hade skrivit, det var bara påståenden som inte alls stämde. Jag blev självklart konfronterad av min nya chef och var tvungen att förklara mig för henne. Det hela var asirriterande så jag blev så sne att jag inte ville skriva något mer just då. Jag blev inte så ledsen över det som hände, som det faktum att det finns så jävla ruttna människor omkring en! Betänk även att det här är en "%&%#" som jag än i denna dag inte ens har hafft det stora nöjet att träffa. Man undrar hur det står till med folk??

Nu skiter jag i vilkete, vill dom snoka runt och sprida en massa osanningar får dom väl göra det, -couldn't care less! Småaktiga jävla människor, get a f-cking life!!!

Nu är jag i alla fall tillbaka! Skriver här för att jag tycker att det är så himla roligt att blogga av mig, och hittils har jag bara fått glada tillrop, (förutom vid det tillfället!)
Trode i min enfald att dom flesta var snälla och välvilliga, men det finns alltid "%&%#"-huvuden som ska sabba för andra och lägga sin stora jävla näsa i blöt.

Gillar ni inte det jag skriver så titta inte, och till er vill jag bara säga en sak!



Nej, det är inte tummen upp!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen är du igång igen

2011-04-26 @ 15:31:43
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: ida

jävligt trist med människor som inte vet vad uttrycket mind your own business betyder

2011-04-26 @ 18:45:42
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0